Tulevaa toimintaa

PIKKUJOULU Hotelli-Ravintola Jurvassa, Kauppatie 2, la 14.12.2019 klo 14.

Alussa jouluinen noutopöytä, musiikkia Anu Laitamäki, yhteislaulua, mukavia juttuja ja joulupukki. 5e paketti mukaan. Osallistuminen 20 e/hlö, sisältyy ruoka ja päätöskahvi.  Kimppakyydit. Sitovat  ilmoittautumiset viimeistään su 8.12. Eiralle p. 0504381383 tai Tuulalle p.0407165762. Kaikki tervetulleita iloiseen pikkujouluun!

SYYSKOKOUS JATARINAILTA Lähituotepuoti Mamsellin Makoosissa, Keskuspuistikko 48, ti 26.11.2019 klo18. Alussa kahvitarjoilu ja syyskokoukselle kuuluvat sääntömääräiset asiat. Kokousasioiden jälkeen emäntämme Taina Vuorela kertoo matkastaan Porin seudulta monen mutkan kautta Kurikkaan hopeasepän ja lähituotemyymälän yrittäjäksi. Arvontaa. Kaikki tervetulleita viettämään viihtyisää iltaa.

Kuukausitapaaminen LähiTapiolan kokoushuoneessa os.Keskuspuistikko 4 B , Muotikutrin vieressä ti 29.10. klo 18. Mukanamme lääkäri Anastassia Povalisina kertomassa fibromyalgian oireista ja hoidosta. Arvontaa. Kahvitarjoilu. Kaikki tervetulleita kuulemaan ja viihtymään!

Reumaliiton aluetoimikunta järjestää alueen yhteisen

ALUEPÄIVÄN Härmän kylpylässä la 12.10.2019 klo 10-17

Päivän teema "Mieli ja minä", mielipakki, sairauteen sopeutuminen, Härmän reumakurssit, nivelreuman hoito ja tuolijooga tai kylpylä.

Hinta 25 e, sisältyy aamukahvi, lounasbuffet ja matkat. Omakustanteisena kylpylä (5e) ja lähtökahvit.

Sitovat ilmoittautumiset viim. ma 30.9. Liisa-Siskolle p. 050 369 1812

Yhteiskuljetus Jurva R-kioskin takaa klo 8.00 - Kurikan tori klo 8.30.

Kaikki tervetulleita mukaan!